Τεχνικός Προγραμματισμού Παιχνιδιών και Ψυχαγωγικών Εφαρμογών (Video Games)
ΤΟΜΕΑΣ : Πληροφορικής - Τηλεπικοινωνιών - Δικτύων
ΟΜΑΔΑ : Πληροφορικής
H αξιοποίηση της τεχνολογίας και πιο συγκεκριμένα αυτής που έχει σχέση με τις διαδραστικές εφαρμογές προσφέρει πολλές ευκαιρίες αποκατάστασης των διπλωματούχων, οι οποίοι μπορούν να εργαστούν στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, με σχέση εξαρτημένης ή μη εργασίας στην:
α) Εγκατάσταση, ρύθμιση, έλεγχο, χρήση εφαρμογών λογισμικού Η/Υ & δικτύων και υποστήριξη χρηστών και συγκεκριμένα την εγκατάσταση, ρύθμιση, έλεγχο της ορθής λειτουργίας και χρήσης, αναβάθμιση και επικαιροποίηση εφαρμογών λογισμικού και υποστήριξη των αντιστοίχων χρηστών των εφαρμογών λογισμικού-δικτύων, εφαρμόζοντας υφιστάμενες μελέτες και διαδικασίες.
β) Συντήρηση υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων και συγκεκριμένα συντήρηση υπολογιστικών συστημάτων, ρύθμιση-συντήρηση δικτύων υπολογιστών, εφαρμόζοντας υφιστάμενες μελέτες και σχέδια.
γ) Πώληση προϊόντων συνδεδεμένων με την πληροφορική τεχνολογιών (hardware, software, προϊόντα ψηφιακών τεχνολογιών).
δ) Αξιολόγηση σε επίπεδο εφαρμογής - υλοποίησης - συντήρησης εφαρμογών λογισμικού προσανατολισμένου στις ψυχαγωγικές εφαρμογές, εφαρμόζοντας υφιστάμενες αναλύσεις και σχέδια ανάπτυξης.
Οι διπλωματούχοι ΙΕΚ αυτής της ειδικότητας μπορούν να εργαστούν στην έρευνα και την εξέλιξη των εφαρμογών σε interactive περιβάλλοντα καθώς και στη δημιουργία mods για πλατφόρμες παιχνιδιών. Mέσω των δυνατοτήτων επικοινωνίας με τη χρήση των δικτύων ηλεκτρονικών υπολογιστών (Internet κλπ) oι ασχολουμένοι με την τεχνολογία και τον προγραμματισμό interactive εφαρμογών φορείς μπορούν να έλθουν σε άμεση επαφή με τα κάθε είδους εκπαιδευτικά ή ερευνητικά ιδρύματα στον κόσμο, όπου και αν αυτά βρίσκονται, προκειμένου να ενημερωθούν για τις εξελίξεις, να ανταλλάξουν πληροφορίες, να αποκτήσουν πρόσβαση σε νέες βάσεις δεδομένων και πληροφοριών, κ.λ.π. H εξοικείωση με τις νέες δυνατότητες των υπολογιστών σε ό,τι αφορά τις τηλεπικοινωνίες καταργεί πλέον τα σύνορα και τα στεγανά και ανοίγει νέους ορίζοντες στη διακίνηση ιδεών και πληροφοριών.
Μπορούν επίσης να υλοποιήσουν πλατφόρμες εκπαίδευσης που χρειάζονται γραφικά Η/Υ, όπως π.χ. εξομοιωτές πτήσης, εκμάθηση οδήγησης, κ.α. Έτσι γενικά μπορούν να δημιουργήσουν μια νέα γενιά εφαρμογών για interactive training στη βιομηχανία.